Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, August 5

Masker & Durian


Masker & Durian? Ape kene mengena? Mesti korang ingat aku gne masker dari durian kan? Pelissssssssssss la. Aku ngan durian musuh ketat k?

Sebenarnye xde kene mengena pun.. haha...

Saje nak bgtau aku rajin plak pakai masker rini... hmm... rini aku men'spa'kan muka aku.. huhuhu

Korang pernah dengar produk giffarine x? Produk dari Bangkok, Thailand
( disebut dgn nada org Thai )... Ape? korang ingat asal Thailand je Siam., Thailand je Siam, Siam je Thailand.... kan? jgn tipu la.. Yg nih bahagian Thailand yang maju la....

So, nak dipanjang kan cite yg pendek nih, Aku menggunakan produk Giffarine nih... Ade mmbr ajak try... aku pun try n Alhamdulillah.. xde side effect pun.. (wah!! Promot ke ape nih?) kihkihkih...
Produk ape yang aku gune? hmm... dari produk kecantikan sampai la ke kesihatan n kebersihan... bagi aku berbaloi sebab sangat2 berpatutan...

So, rini aku memanjakan diri dengan memakai masker... Nama masker aku tuh....Whitening Stay-C 50 Magic Mask.. haa.. magic tuh... huhu.. nak tau sebab ape magic? nnt aku bgtau...

Ni la Box die.....

Ade liquid, mask, & small cup...

Ha!! Ni la Mask die!!! Cam buah Carrom kan? 

Kecik je.....



Ni ceair die ngan cawan comelnye....

10 ml je...

dan cara2 nak buat masker....

 
Ok.. So.. ape yang magic sangat? hehehe.. sebenanye... kepantasan tablet itu menyerap cecair dengan serta merta apabila diletakkan ke dalam cup itu..... Bile tablet tuh dah serap cecair tu... ambil dan buka gulungan untuk mendapatkan sekeping mask......  letakkan ke wajah dalam 15 ke 20 minit... lepas tuh remove dan biarkan wajah kering tanpa basuhan... fuh segarnye!!!!!!.... huhuhu

Cer la try.... Kalo berminat.. kalo x... x pe.. huhuhu....

Ok...Selamat Mencuba!!


~ Sbenanye durian x de dalam ini cerite.... Kalo nak order Masker nih.. boleh la pre order ngan saye~


'