Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, November 22

I aM BaCk!!!

      HmMm... Agak lame aku telah mengabaikan blog aku nih..... Bukan ape.. kadang2 bile aku bukak... aku tak tau nak tulis ape.. sebab hari2 kepale nih serabut.. bile dah serabut.. malas nak pikir ape yang nak tulis.. sebab ade byk sgt cerita dalam satu hari.... peningkan... 


      Ape yang aku buat ari nih? hmm.... Cam Biase aku belek FB... Pastu aku tengok blog BFF aku... FARAHANA BADARUZAMAN..... She is getting marry this coming December... Aku dah mintak cuti siap2 ngan sister aku....mintak2 dapat... I have to go.. She had attended n accompanied me along my wedding days.... Dun worry Buddy!! I will be there.. Luv ya!!


      Takde ape yang menarik hari ini selain aku kepenatan bekerja hari nih... macam2 berlaku namun aku dapat mengatasi segalanye... dengan bantuan kawan2 sekerje.... Cume.. skang ni aku kn supervise junior staff yang fresh dari MAHSA.. Susah gak la pasal MAHSA training kat hospital kerajaan... So flow kerje tuh berlainan ngan swasta..... jadi cam kene ajar student la... tp naseb bek la si Dina (MAHSA) tuh cepat belajar.. tak la aku kepenatan membuat siaran ulangan yang tak berbayar nnt... ;p But she is good anyway... Keep it up, Dina!!


       Hari ni pun mak bawakan lauk daging masak kicap kegemaranku.. huh!! nyum!! nyum!! Memang aku suke.... Tapi kebetulan beras dah abeh.. malam2 tak de plak kedai kat sini yang bukak sampai lewat malam yang ade jual beras.. Jadi aku suro syg beli nasi putih je kat kedai... Sok baru beli beras.....


        Kenape aku tak tido lg? Td aku teman suami kesayangan ku main game.... die belum nak tido lg..... aku plak cam biase la.... layan internet.... cari sumber2 baru.... pastu nak pikir brg ape lg nak beli tok baby.... persiapan tok bersalin..... mcm2  lagi...... ye la... skang dah 7 bulan.. bulan 12 sok dah masuk 8 bulan... tak lame lagi dah bulan 1.... hah!!!!! kejap je tuh!!! FUH!!! takut2!!  Skang ni hari2 rase baby gerak dalam perut.. kadang2 geli pun ade.... sakit pun ade.... penat lagi la.... baru aku tau camne mak mengandung dulu.. mmg sgt mencabar... macam2 dugaan jugak kene tempuh.. Insyaallah.....Semuanye selamat.... Member2 aku sibuk tanye dah pikir name tok baby ke lom? aku pun... aku cakap la lom lg... tapi bulan 1 tuh kejap je an.. nnt sampai ari tak tau nak letak name pe....... Aku pernah terpikir name nih 'Muhammad Rayyan Darwisy'....  Tapi.. panjang sgt ke? hmm... takpe.. aku pun tak bincang lg ngan syg pasal name baby....Aku pasti die mesti ade pilihan die sendiri... nnt la bincang... hmmm.....


         Nak tido la.... Nak tido skang pun susah siket.... aku kerap semput n cramp kaki....kadang2 tiap2 pagi.. tibe2 kaki aku cramp... terus aku menangis... dan mase tuh jugak syg terus bgn urut kaki aku...... walaupun aku sentiase geram die tak mo bgn bile dikejutkan.. tapi aku pasti.... die hanye malas nak bgn.. bukan tido mampus..... huhu.. sebab tuh die terus bgn tiap kali dgr aku menangis atau menjerit.... i luv him so much!!!! Luv u syg!!!



~ Can't wait to see my baby boy.....~