Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, November 27

HaTi WaNiTa SaNgaT RuMiT UnTuK DiFaHaMi......

Kenape ek? Kenape sangat rumit untuk difahami?........

Sebenarnye, tak lah rumit sangat... biase je..... cume kadang2 tuh wanita sendiri nak rumitkan keadaan...... Ape tujuan wanaita wat camtuh? Mungkin die nak perhatian lebih... atau Sekadar nak menguji... Atau hati berbelah bahagi sampai tak leh nak wat keputusan..... atau ade sebab lain.....

Semalam aku lepak kedai mamak ngan syg n seorang kawan..... dari kol 11mlm sampai nak kol 5 pg...... Kawan nih cerita kisah hal die ngan awek die yang juga kawan aku.... Die meluahkan perasaan kat aku n syg tentang hubungan die berdue.... aku pun tak phm la.... aku n syg nih selalu jd tempat kawan2 meluahkan perasaan..... Tapi aku  n syg tak kesah.. nasihat tak penah lekang pun... org mintak nasihat kite bg la.... Org mintak pandangan kite bagi.......... Mungkin kitorang dah byk pengalaman kot.. Betul pun.. Sebab tuh la org kate.. pengalaman mendewasakan....... 
 
Bagi aku 7 bulan tak sepatutnye menjadi tempoh yang lame tok memahami seseorang.... mungkin tak paham sepenuhnye.. tapi sikit2 patut dah ade la keserasian n kefahaman n menghargai pengobanan seseorang.... Tapi mmbr aku nih die kate dah 7 bulan dah tapi awek die masih tak memahami die... die kate dah macam2 die berkorban.. mase, tenage,duit,KESABARAN.... lagi ape.... tapi awek die cam tak amek tau je.... Kebetulan plak awek die nih kene kaco ngan pakwe lame die yang tinggalkan die dulu.... bile dah camtuh.. hati jadi berbelah bagi la.... itu yang tak leh nak wat keputusan.... sebab hati walaupun suke org lain... tapi masih ade secebis lagi untuk yang lame....... camne?

Aku tak nafikan la..... dulu pun aku pernah camtuh.... memang susah nak lupekan kekaseh lame.... aku sendiri amek mase yang sangat lame tok lupekan die.... kan farah? :)  Walaupun dalam hati, depan mate dah ade yang lebih baik,bagus n lebih caring dari yang lame..... sangat susah untuk aku lupekan yang lame..... sampai satu mase.... aku duduk diam2 n berfikir........ dan kemudian pelan2 aku washout sume mende pasal die... Alhamdulillah.... aku berjaya..... mungkin camtu la yang jadi kat awek die nih..... 

Aku n syg bg pandangan kami..... mungkin awek die belum dapat paham die bebetul.....  kene bg mase lagi.. bg tempoh.. sampai mase tempoh tuh tamat..... baru mintak keputusan...... kalo masih ragu2... aku rase awek die mmg takde hati ngan die.. mase tuh die kene terime la... jgn jadi giler sudah... Semalam yang byk bg kate2 semangat n nasihat adalah laki aku.. aku dengar je..... hhe.. pandai gak syg aku nih....  Ape yang die cakap semuenye masuk akal....  kadang2 tak terpikir kat otak aku pun ape yang die cakap tapi boleh diterima akal.... baguih no.....

Aku harap member aku nih bersabar dulu... bg la awek die mase.... Awek die terlalu menguji... jgn la terlalu menguji pasangan kite...... Nanti menyesal tak sudah.......Kesabasan seseorang ade tahapnye.... Aku doakan ko berjaya Kawan!!



~Harap hubungan aku n syg sentiase berade dalam kebahagiaan n keceriaan...~