Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 9

ALhAmdULiLLaH....... Tapi....

    Alhamdulillah... akhirnya aku dah boleh discharge hari nih... Dr reviewed aku tadi, kate keputusan darah tak dpt lagi... die kate kalo keputusan darah dah turun dan ok.. so aku boleh discharge rini.. n rehat kat rumah.. Dr tanye aku, bleeding lagi ke, ade rase ketul2 keluar ke? hmm.. yep, there is still bleeding and this morning half pad soaked... but i never experience any solid or ketul2 coming out... Dr kate lagi, aku patut rehat kat rumah n dtg balik jumpe die dalam mase 2 minggu tok amek darah... Dr kate sepatutnye dalam tempoh 2minggu tuh, bleeding should stop.. Well, we will see.... i hope so...

    Banyak yang aku terlepas hari nih, kenduri kawen Linda Hois, Fadhillah Amin, Najib Khaider.. dan, yang sedih sekali, aku masih lagi tak sempat nak pegi jumpe Aira..... Harap Sayang balik awal dan aku pun leh siap2 nak pegi tgk Aira  dan balik kampung terus.... Bertahan ye Aira....