Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 9

AiRa Ku SaYaNg... TaBaH Ye...

    Semalam aku dapat call dari Dott. Die dah dpt call Aira... Dott cakap, Aira ade kat Hosp Ampang. Baru admitted.... Mase tuh aku dah agak dah, mesti sakit Aira jadi balik.... Dott kate die susah nak bernafas dan sekarang perlu sentiasa menggunakan Oxygen... Aku tiba2 rase hiba, sedih, sebab Dott pun cam nak nanges je... Tapi aku terpaksa tahan.... even aku pun sedih.... Dott lemah semangat, kalo aku sedih, nnt die menangis plak...
  
   Timah pun ade bgtau aku, Aira masuk sane.... Aku pun baru je tau mase tuh... Timah kate die dpt blood test Aira, result die sume tak cantik..... aku tak sabar nak pegi sane.... aku nak jumpe Aira....  tapi aku kene tunggu Dr aku dtg dulu... kalo blood test aku ok, maybe aku boleh balik.... Rest je kat umah.. kalo Dr tak bg balik, aku akan mintak kebenaran keluar kejap.... tgk la cam ne jap g... hmmmm...


   Aira, sahabat yang sayangi.... sabar ye... nanti Angah dtg jumpe Aira.. Kami semua nak jumpe Aira... Kite semue rindu kat Aira.... YA ALLAH, Aku memohon padaMU, KAU kembalikan lah kesihatan Aira... KAU berikanlah kekuatan padanya agar bersabar dalam menempuh dugaan Mu ini... KAU ampunkanlah segala kesalahannya andai ada... KAU berikanlah kekuatan pada ahli keluarganya, hanya KAU yang MAHA SEGALANYA... AMIN..



~Be strong my dear friend... we will always with you...~