Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, October 11

Diploma In Human Resources...

Hmmm..... rituh aku apply kat open university.... Diploma in Management, Diploma in Human Resources n Bachelor of Nursing with Honour.... Aku dapat Human Resources....

Ape perasaan aku?

Haruslah aku gembira... dapat gak aku blaja bidang yg x de specific uniform.... Kenape aku x suke?

Aku rase terikat ngan sesuatu n x dpt buat perkara lain ngan bebas.... yes.. the actual word is BEBAS or FREEDOM...

Org lain boleh cakap macam2.. kutuk macam2... tapi dorg bukan diri aku.... Aku yg lalui semuanye... bukan dorg...

Tunjuk jalan? Boleh .. xde masalah.... tp biar kn care nye... kene hormat kehendak n kemampuan aku jugak...

You dont want to Believe it, its up to you but dont judge me without knowing my capabality...

Skang awisy pun dah besar.. aku pun boleh la start kj blk... Tp aku nak blaja jugak.... nak gak blaja mende lain... Selagi suami aku sokong aku, aku akan terus buat ape yg aku mampu...

Dah. Tak yah nak ungkit2... Berubah la.... terima la ape yg berlaku ni, adalah kehendak Allah samada kita suke atau pun x... jgn menguji takdir....

Mungkin skang Allah bg ujian n dugaan macam... kite hadapi la ngan redha sbb pasti ade kebaikan kemudian hari... yg Allah dah tentukan tok kite.... Kalo korg x leh terima, itu bukan kj aku nak nilai korg.... Allah lebih tahu sebab Dia MAHA SEGALANYA????

So, aku nak pg ke x? Nak kn survey fees n tmpt kj lain yg lebih dekat nih.... hmm..

Semoga aku n syg n awisy menjadi org yang sabar, n tabah dalam menghadapi ujian Mu Ya Allah.... Amin..