Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 27

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!

Assalamualaikum...

Masih x terlambat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepade semua umat Islam yang menyambut Hari Raya  setelah sebulan atau 30 hari menahan lapar dan dahaga kerana berpuasa di Bulan Ramadhan. Cewwahhh!! Skema derrr!!!

Ahakz! cam biase ku pun sambut gak cam korang... Tahun ni , raye pertame den kek Ghombau... Ha!! tau x mane tuh? Rembau, Negeri Sembilan la.. G study blk.. hehehe...  Memandangkan aku n suami kesayangan aku mempunyai kampung yang dekat lah yang amat.. x kesah sgt nak beraya kat mane.. tapi atas dasar tolak ansur dalam perhubungan perkahwinan.... kite folo turn gak la... Harus la, kan? Baru la ade nikmat perkahwinan tuh.. Ha, sape yg belum kawen tuh, kawen la cepat.. hahaha.. ikut korang la...

So, raya kat kg nenek den yg kat Ghombau ni aku namekan Raya12 V1..N Raya kat kg Suami aku Raya12 V2. huhuhu... Sukeati aku la nak letak name pe kan? ooppsss!!!1 Sowy derr... Ok.. .. mari kita lihat apa yang ada!!!

HA!! ni la separuh dari cicit Wan SIti...( nenek den la )


Awisy ngan ragam die.... ish ish ish.. lasak dah nih....

Akid+Along, Aku+Awisy


AKu ler..... sempat g.. hehehe.. 

Inilah die suku dari keluarga aku... dan raya pertama tanpa atuk...



Ni baru siket je.. ade lg yg x dpt blk kg raye thn ni.. ni pun sume berkumpul sebelum masing2 bertolak ke kg lain... termasukla aku....... Kebetulan warne baju ade yg lebih kurang same... instinct adeq beradeq la ni.... memandangkan aku nye adeq beradeq 3 org je.. make dorg ni la adeq beradeq aku.. riuh gak ni walaupun byk ni je.. kalo semua ade mau kene standby khemah le kite... huhuuhu ...

Add caption
 Okay.. papepun, Selamat Hari Raya Aidilfitri!! Maaf Zahir Batin.!!