Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 31

HaPPy NeW YeAr!!!!!!!!!!

   Salam.... Selamat Menyambut Tahun Baru kepade semua orang didunia ini....... Semoga dengan bermulenye hari ni pade tahun 2011 ini.... kite semua bertambah gembire...... mood bekerje bertambah baik.... pemikiran bertambah MATANG..... langkah lebih bertujuan...... pandangan lebih tirus dan tajam...... dan segale-galenye yang baik bertambah lah..... 

    Mesti mase nih ramai yang tengah berpusu2... bersesak2... berlage2.... bergado2.... kat tengah2 bandar...... Alaa.. cam biase la.. Ape tujuan sebenar dorang pg sane? Dah tentu tempat crowded giler..... yang sihat leh dapat cam2 penyakit.... tibe2 kang ade yang semput la.... sakit jantung la..... Lebam sane sini la.... yang paling biase.. accident la... patah riuk sane sini..... mase ni gak la spital penuh ngan pesakit2 yang mude remaje.... patah sane... sakit sini.... bau arak pun ade... tak yah tipu la....... bile korang datang spital..... semua rahsia korang terbongkar.... tak kisah la.. dari org bawah.. sampai la yang paling kaye konon....... aku dah hafal dah..... Takat nak pegi sane tgk bunga api je... baik dok kat umah tgk tv... Lagi jelas nampak maa... siap ade show lg... tak yah berebut... cam tgk wayang je.... tak kene ujan panas...... tak yah penat berdiri.... tak yah susah2 nak berebut tempat.... kan bagus tuh...... huhu..... manusia2...... tak pernah puas ngan ape yang ade... aku pun tak terkecuali...... sebab aku pun manusia gak.....

    Dulu pun aku slalu gak kua kalo ade celebrate2 camni... aku pg ngan syg pun ngan motor je... dah tentu sesak maa.... naik keta sampai besok pun tak sampai...... lame2 aku terpikir... kenape la nak susahkan diri sendiri..... bukan nak susahkan diri sendiri... tapi nak cari kepuasan..... nak tgk mat2 n minah2 rempit.... nak tgk drifter2..... tgk jenis2 kete..... dan yang penting tgk macam2 ragam n perangai makhluk yang bername "MANUSIA"....  that's my hobby.... studying people......  orang slalu kate.. pengalaman mendewasekan.. Yes!! It is true..... dari pengalaman la kite belajar.... dari pengalaman la kite perbaiki diri kite... dari pengalaman la jadi petunjuk atau rujukan mase depan kite... Am I rite?....

    Hmmm... Azam?... ape azam korang? Aku rase azam semue org tiap2 tahun same je.... tak pernah terlaksane.. melainkan org yang betul2 commited nak berubah....... asek carry forward je..... sudah la... tak yah la azam2 nih.. kalo dah malas tuh... memang malas....... itu lah penyakit yang paling susah nak dirawat......  kalo tak caye tanye la diri sendiri.. tak yah tanye orang lain...... dalam diri masing2 memang ade dah penyakit nih... kalo rajin camne pun... bile sampai time malas.. memang malas gak la kan?....  so.. camne nak buang kan penyakit ini? same2 la kite pikir sendiri...... macam Nabil kate..."Lu pikir la sendiri!!".. memang patut pun.. takkan la nak orang pikir tok kite plak.. betul tak?

   Cam aku... of coz la tahun baru ni ade perkare baru tok aku n syg.... aku sedang menantikan kelahiran baby boy aku... make.... dah tentu ia sesuatu yang baru bg aku n aku mesti hadapi n manjalankan tanggungjawab baru aku sebagai seorang ibu.... huhu.. ape perasaan aku? alaa... standard la.... takut... teruja... gembire..... dan macam2 lagi... same gak cam adeq aku.. tapi die lambat lagi delivery.. tgh2 thn nanti..... tapi anak kitorang sebaye la nnt....... huhu....

   Pape pun  aku mendoakan semoga ape yang korang hajatkan akan tercapai...... sentiase jujur... amanah... (standard la tuh) bertimbang rase... kurang kan belanje.. kurang kan gule..... bak kate kerajaan........ "Kurang kan manis dalam minuman, lebihkan manis dalam Senyuman..." Malaysia Sihat!!! (kalo nak dengar ah)......

    To my beloved Buddy n her husband, Semoga bahagia n berkekalan selamenye......  Gonna miss u!!! Luv ya!!!

   To my beloved husband, Mr. Sharizal.... Semoga sentiase sihat dan dilindungi ALLAH selalu....... Kekalkan hubungan n cinta kite sampai bile2..... melainkan ALLAH berkehendakan sebaliknye..... I will Always Love you!!!! MMuaHHHH!!!



~Biar penat tersenyum..... dari menghidap Diabetic Mellitus.... ~