Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 7

MaYbE AbOrTeD...

   Hari ni pagi2 lagi aku dah bgn... Abh nak balik pg td, kol 6am camtuh... nak drive balik kg.. sian abh baru sampai malam tadi, pagi2 dah kn balik kg blk... naseb baik malam tadi aku dah tukar single... Sian Syg, teman gak aku...
   Tadi dorang dah amek darah aku, so aku pun tak sabar nak tunggu result... g mandi siap2.. ingat Dr nak dtg dah... sampai tgh ari pun tak dtg lg... hmm... Amy dtg td... dtg ngan Kiela.. kurus dah kiela... tapi Amy tak singgah lame... ade hal.. die dtg pun aku dah bersyukur dah...
   Tgh hari td Dr dtg.. tgk blood test aku.... aku pun tgk gak.. die compare result smlm n rini... akunye blood test turun mendadak dari 1500+ ke 500+.... So, Dr kate aku maybe aborted.... die nak aku suruh aku rehat dulu, nn die nak Dr Ashar tgk aku tok Kiv DnC. hmm... Not my rezeki yet.. maybe next time.. god power.. who knows?
  So, now, I just have to wait Dato Ashar to see me for next treatment... Harap2 semuanya baik dan berjalan lancar lepas nih....



~Semoga aku n Syg tabah dan berusaha lagi.......~